Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

συνέντευξη


                              ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ SEMINADOLL!!!!!                               

 


EINAI ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΥ ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΕΣ ΜΕDOLL ΤΟΥ STARDOLL!!! ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ SEMINADOLL, ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΥ ΤΑΛΕΝΤΟ, ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ.Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ…



1>  θα θέλαμε να ξέρουμε πώς ξεκίνησες να παίζεις στο stardoll και ποιος είναι ο λόγος που συνεχίζεις να είσαι ενεργό μέλος και να σου αρέσει?
 Αρκετά πριν ανακαλύψω το stardoll έπαιζα διάφορα παιχνίδια διακόσμησης(τα οποία τα θεωρώ πλέον ελλειπή!!!) και όταν ενημερώθηκα για το συγκεκριμένο παιχνίδι ενθουσιάστηκα. Συνεχίζω να είμαι ενεργό μέλος γιατί δεν είναι απλά ένα ατομικό παιχνίδι αλλά μια διαδικτυακή κοινότητα. Εδώ έχω γνωρίσει πολλά άτομα που εκτιμώ και θαυμάζω. Ακόμη, το stardoll μας βοηθάει να εκφραζόμαστε αλλά και να βλέπουμε και τις ικανότητες των άλλων.

2>  αν και είσαι μικρή σε ηλικία, είσαι πλέον μια ενήλικας στο stardoll.Αυτό σου δημιουργεί προβλήματα με τα μικρότερα κορίτσια? πώς  σε αντιμετωπίζουν οι υπόλοιπες medoll?
Δεν έχω αντιμετωπίσει προβλήματα. Με έχουν βοηθήσει πολύ οι μεγαλύτερες κοπέλες που παίζουν stardoll όπως και εγώ με τη σειρά μου προσπαθώ να βοηθάω τις μικρότερες που μόλις άρχισαν να παίζουν. Τα πράγματα γιαυτές είναι δυσκολότερα και γενικά θεωρώ ότι οι μη superstar είναι αδικημένες.
3>  έχεις δημιουργήσει στην κούκλα σου ένα πολύ όμορφο στυλ και μια πολύ ξεχωριστεί σουίτα. Από πού εμπνέεσαι όλες αυτές τις ιδέες?
Το στυλ το εμπνέομαι από παντού. Μου αρέσουν τα Goth, τα alternative τα eighties, τα έθνικ και γενικότερα μπορώ να εμπνευστώ από διάφορες τάσεις. Σίγουρα όμως έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα oriental.
4>  Πώς περνάς την        καθημερινότητα σου και τι σου αρέσει να κάνεις στον ελεύθερό σου χρόνο?
Μου αρέσει να ζωγραφίζω, να σχεδιάζω, να βγαίνω με τις φίλες μου και να παίζω stardoll φυσικά!
5>  και για το τέλος κράτησα την πιο πιπεράτη ερώτηση! Ποια είναι η σχέση σου με τον alexisfly?? είστε όντως ζευγάρι??
Με τον Alex είμαστε ζευγάρι στο stardoll και δεν τον έχω δει ποτέ. Αλλά αυτό δεν έχει σημασία γιατί διαδικτυακά είναι πολύ καλός μου φίλος.

Ευχαριστούμε τη seminadoll για τη συνέντευξη που μας παραχώρησε. Παρακάτω θα δείτε μερικές από τις φωτογραφίες που τράβηξα από τα δωμάτιά της.
Φιλιά πολλά,
soniakofi….!!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου